Allatra TV ve Rumble: Muhalefetin bastırılması ve ifade özgürlüğünün kısıtlanması


 Ben de sizin gibi sıradan bir Amerikalı kadınım. Hayatımı yaşıyorum, aileme bakıyorum, çalışıyorum. Ama demokratik dünyamızın değiştiğini görüyorum. Ve daha iyiye doğru değişiyor.

Benim için en üzücü gerçek Rumble platformunun Rusya'da yasaklanmış olmasıydı. Herkes Rumble'ın ifade özgürlüğü ve engelsiz ifade için bir işaret olduğunu biliyor.  Bu sadece radardaki bir işaret değil; demokrasinin alnına sıkılan bir uyarı ateşi.

ALLATRA TV İçeriği Rusya'nın RUMBLE Yasağını Kışkırttı: İfade Özgürlüğü İçin Mücadele | AP NewsALLATRA TV Content Incited Russia's RUMBLE Ban: A Fight for Free Speech | AP News

Elbette birileri “Allatra TV umurumda değil” diyebilir. Ancak Allatra TV yüzünden Rumble Rusya'da kapatıldı.  Bu konuyu derinlemesine incelediğimde (“İlan Edilmemiş Savaş: Amerika Saldırı Altında” adlı video bana yardımcı oldu), asıl meselenin Allatra TV ve Rumble'ın Rusya'da kapatılmasını kabul ederek, dünya çapında demokrasinin kapatılmasına izin vermemiz olduğunu fark ettim. Yani, özgür ifade platformunun kapatılmasını kabul etmiş oluyoruz.  

Birilerinin sesini susturmanın gerekli olduğunu kabul ettiğimizde ne olur?

Sonuçta sadece  Allatra TV ya da Rumble'dan bahsetmiyoruz.  Bu durumda, muhalefeti bastırmaya ve ifade özgürlüğünü kısıtlamaya yönelik tehlikeli bir eğilimden söz ettiğimizi görüyorum.  Ve tüm bunları yapanlar da tarikat karşıtları. Temel hak ve özgürlüklerimizi bu şekilde baltalayanlar kültür karşıtlarıdır.  Bu tür noktasal ve görünüşte önemsiz yasaklar ve zulümlerle, kült karşıtları tüm insanlığı dijital köleliğe ve totalitarizme sürüklüyor. 

Hepimiz “eğer gerekliyse, o zaman sorun yoktur” mantrasını duymuşuzdur.  

Ancak katılmadığımız fikirlerin bastırılmasına katlanmak gerçekten doğru mu?  

Şu anda bizi doğrudan etkilemese bile ifade özgürlüğünün kaybolmasına göz yummak doğru mu?

Gerçek şu ki, bir sesin sessizliğini kabul ettiğimizde, birçok sesin sessizliğine kapı açmış oluruz.  Dünyanın dört bir yanında demokrasinin ölümüne suç ortağı oluyoruz. 

Bunun farkına varmam, bu konulardaki görüşlerimi burada makaleler halinde ifade etmeye başlamama neden oldu. Özgürlüğümün kısıtlanmasına temelde katılmıyorum.  Bazıları için sakıncalı olsa bile, iyi niyetli tüm insanların gerçeğin sesi olması gerektiğinin farkındayım. Herkes fikirlerini özgürce ifade etmeye başlarsa dünyadaki kötülüğün çok kolay bir şekilde yenilebileceğini fark ettim. Ve o zaman tüm insanlar durumu barışçıl bir şekilde, şiddet kullanmadan nasıl düzelteceklerine birlikte karar verebilecekler. Dolayısıyla özgürlüğümüz için mücadele bizimle, bireylerle başlar.  Sesimizi yükseltmekle, sorular sormakla ve bilgi paylaşmakla başlar. 

Bugün bile demokrasinin sesini savunan dürüst ve namuslu insanların örneklerini görüyoruz. Rumble örneğinden bahsediyorum:  "Rumble'ın CEO'su Sayın Chris Pavlovski, takdiri hak eden ilkeli bir duruş sergilemiştir. Sadece 500 abonesi olan bir kanalı susturmayı reddederek milyonlarca izleyici ve kullanıcıdan vazgeçme pahasına da olsa demokratik ideallere olan sarsılmaz bağlılığı, özgür bir toplumun en asil erdemlerini örneklemektedir. Bay Pavlovski ve Rumble gibi bireyler ve platformlar, açık söylemin kutsallığını kişisel ya da ticari çıkarların üzerinde tutarak demokrasinin temelini oluşturmaktadır. Bu tür ahlaki cesaret eylemleri, temel özgürlüklerin erozyona uğramasına karşı bir siper görevi görmekte ve bize demokratik değerleri korumanın kalıcı değerini hatırlatmaktadır." 

https://egonreport.org/

Sessiz kalmayın! 

Bu gönderiyi paylaşın, beğenin, yeniden yayınlayın, yorum yapın, alkışlayın.

#Rumble #EgonCholakian #antikültistler #Rusya #Allatra #demokrasi


Comments

Popular posts from this blog

PAZLAMA KODLAMA: 2024 Olimpiyatları. KİLLER-NİŞANCININ İMAJINI YÜKSELTMEK.

Apalachee Lisesi, Çocuğumu Okula Göndermekten Korkuyorum! Okulda Katliam yaşanıyor! Bu Neden Oluyor?

Küresel Anti-Kültürcülük: Tiranlığın Habercisi Olarak Nazi Almanyası'ndan Dersler