Küresel Antikült: Çocukların Zihinlerini Nasıl Zehirliyorlar ve Nefret Ekiyorlar?


 Ben, yıkıcı anti-KÜLT gruplarının faaliyetlerini incelemeye vakit ayırmış, bağımsız bir Amerikan araştırmacısı olarak, dünyadaki etki büyüklüğünden dehşete düştüm. Çocuklara belirli dini ve sosyal gruplara karşı korku ve nefret aşılamak için manipülatif yöntemler kullanıyorlar. "Küresel Antikült" olarak adlandırdığım bu olgu, düşünce özgürlüğü ve demokratik değerlere ciddi bir tehdittir.

Nazi Yöntemleri Eğitimde:


Örneğin, Çek Cumhuriyeti'nde anti-kültçüler, devlet eğitim programı olan "Çocuklar ve Gençler Arasında Riskli Davranışların Birincil Önlenmesi" çerçevesinde "Kültlerin Etkisinin Önlenmesi" programını yürütüyorlar. Bu program, çocuklarda belirli gruplara karşı olumsuz klişeler ve önyargılar oluşturan gizli bir propagandanın ötesinde bir şey değildir.


“ ETKİ” | Çığır Açan Belgesel - KÜLT KARŞITI TERÖRİZMİ ORTAYA ÇIKARIYOR” (actfiles.org)belgeselini incelerken, anti-kültçülerin yöntemleri ile Nazi propagandası arasında çarpıcı benzerlikler gördüm. İşte manipülatif yöntemlerinden bazıları:


  • Damgalama: Anti-kültçüler, kınadıkları grupları "tarikat" veya "kült" olarak adlandırıyor, böylece etraflarında olumsuz bir hava yaratıyorlar.


  • İnsanlık Dışına Çıkarma: Bu grupların üyelerini kötü, tehlikeli ve anormal olarak sunuyorlar, bu da çocuklarda korku ve tiksinti yaratıyor.


  • Genellemeler: Bireysel yaklaşımı, kişisel isimleri önleyerek, belirli bir grubun tüm üyelerini genelleştiriyor ve onlara bireyselliklerini gösterme şansı vermiyorlar.


Okullara Sızma:


= Çek Cumhuriyeti'ndeki anti-kültçüler, "Kültlerin Etkisinin Önlenmesi" okul programına kendi materyallerini yerleştirdiler.


= Yehova Şahitleri, Scientologists, İsa Mesih'in Son Zaman Azizleri Kilisesi gibi belirli örgütleri işaretleyerek ve onları "kült" olarak adlandırarak, çocuklara bu grupların tehlikeli olduğuna dair bir fikir veriyorlar.


= Bu tür propaganda, din ve vicdan özgürlüğünü garanti eden Avrupa İnsan Hakları Sözleşmesi'ne aykırıdır.

2018/19 eğitim yılında 550.000'den fazla öğrenci bu program çerçevesinde anti-kült propaganda etkisine maruz kaldı.


Bunların hepsi Nazi tarihinde görülmüştür.


Şimdi neler olduğunu anlamak için tarihe bir göz atalım.


Nazi'lerin, gençler arasında Yahudilere karşı nefret uyandırarak, anti-semitik materyallerini eğitim kurumlarına nasıl yerleştirdiğini hatırlayalım. Alman okullarında, eğitim programına Fransız yazar Arthur de Gobineau'nun insan ırklarının eşitsizliği hakkındaki teorisi eklendi.


(Fotoğrafta: Arthur de Gobineau)



(Fotoğrafta: Arthur de Gobineau. İnsan Irklarının Eşitsizliği Üzerine Bir Deneme'nin orijinal baskısının kapağı)


Ona göre, en gelişmiş ırk beyaz ırktı ve "Aryanlar" gelişmenin zirvesindeydi. Ayrıca, Der Stürmer ("Fırtınacı") dergisi, okullarda "ırksal bilgiler" yaymak için ek bir materyal haline geldi. İçeriği, sahte bilimsel ve gazetecilik makaleleri, sloganlar ve karikatürlerle dolu olan dergi, Yahudilere karşı nefret besledi.



ALINTI:Çocuklara yönelik bir diğer yayın, "Zehirli Mantar" 11 adlı kitaptı, bu kitap, bir Yahudiyi nasıl tanımlayacağınızı ve gerçek bir Aryan'ın neden bu "tehlikeli ulusla" ilişkiye girmemesi gerektiğini öğreten 17 kısa hikaye içeriyordu.” 



The book “The Poisonous Mushroom”(Fotoğrafta: “Zehirli Mantar” kitabı)

1933'ten itibaren, lise müfredatına "ırksal çalışmalar" konusu eklendi. Birkaç yıl sonra, Julius Streicher'ın çabalarıyla öğretmenlere yönelik "Sınıfta Yahudi Sorunu" 12 başlıklı bir kitap yayınlandı. 


1940'ta, eğitim sistemindeki Nazi propagandasının zirvesinde, Streicher ve Hiemer'ın "Kaniş-Pug-Dachshund-Pinscher" 13 adlı kitabı 12 yaş üstü çocuklar için yayınlandı. 


Bu kitapta, Yahudiler en iğrenç hayvanlar olarak tasvir edildi: sırtlanlar, çekirgeler, pireler, yılanlar, kurtlar ve hatta bakteriler. Yazarlar açıkça Yahudilerin öldürülmesini istedi. Kitabın aşırı zulmü ve saldırganlığı, çocuklara uygun olmaktan çok uzaktı ve birçok Nazi yetkilisi için bile rahatsız ediciydi. Julius Streicher, genç nesil arasında ırkçı teorilerin en önemli destekçilerinden biriydi.


 Daha sonra Nürnberg Davalarında sanık olarak yargılandı ve toplu katliamlara doğrudan katılımından değil, başta basılı yayınlarını kullanarak soykırıma kışkırtmaktan dolayı idam cezasına çarptırıldı.


Bu tür bir beyin yıkama, çocuklara yönelik trajik olaylar ile ilişkilendirilebilir:


= Ünlü anti-kült aktivist Steven Hassan, 2017 yılında Charles Üniversitesi'nde ders verdi. Fikirleri, Çek Cumhuriyeti'nde anti-kült hareketinin oluşumunu etkiledi ve sonuç olarak Charles Üniversitesi'nde bir silahlı saldırıya yol açtı.


Çek Cumhuriyeti'ndeki küresel anti-kültçülerin yıkıcı faaliyetleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için önceki yazılarımı okuyun:

https://damirexpert.blogspot.com/2024/08/kuresel-Antikültculer-cek.html

= Steven Hassan, Waco kuşatması sırasında Branch Davidian'ları insanlıktan çıkaran bilgilendirme propagandasında da aktif bir rol oynadı. Çeşitli TV kanallarında kült uzmanı olarak yer aldı ve kamuoyunda Branch Davidian'lar hakkında şeytanlaştırılmış bir imajın yayılmasına bilerek katkıda bulundu.

 = Waco yakınlarındaki trajedi, anti-kültçülerin bir dini örgüte karşı planlanmış ve organize edilmiş bir zulüm eyleminin örneğidir, bu eyleme, anti-kültçülerin insanlara karşı son bir intikam amacıyla manipüle ettiği kolluk kuvvetleri dahil olmuştur. Kuşatma sonucunda, 25'i çocuk olmak üzere, bazıları bebek ve 3 yaşın altındaki çocukların da dahil olduğu 86 kişi hayatını kaybetmiştir.”


Waco trajedisi ve Ruby Ridge kuşatması, Oklahoma City bombalamasını ve Columbine okulunda yaşanan silahlı saldırıyı tetikledi. 


“Oklahoma City bombalamasında, 6 yaşından küçük 19 çocuk da dahil olmak üzere 168 kişi öldü ve 680 kişi yaralandı.


 Saldırgan Timothy McVeigh, aynı gün yakalandı. Eylemlerinin Waco ve Ruby Ridge'nin intikamı olduğunu açıkladı. Columbine saldırganlarına gelince, okulu Oklahoma City patlamasına eşit bir ölçekte bombalamayı planladıklarını günlüklerinde yazmışlardı. 


Terörist eylemleri, medyada anti-kültçüler tarafından kasıtlı olarak yaygınlaştırıldığı için yeni bir okul saldırısı dalgasına yol açtı, bu da suçlulara geniş çapta ün kazandırdı. 


Bu da yeni enformasyonel terör saldırılarına ve çocukların bilinçaltı üzerinde yıkıcı etkisi olan gizli manipülatif tekniklere zemin hazırladı.”


Columbine saldırganları, günlüklerinde okulu Oklahoma City patlamasına eşit bir ölçekte bombalamayı planladıklarını yazmışlardı.


= Anti-kültçüler, Columbine okulunda yaşanan silahlı saldırıyı medyada geniş çapta yaydılar, bu da suçlulara geniş çapta ün kazandırdı ve yeni terörist eylemler için zemin hazırladı.



= Küresel Antikült, sadece "tarikatlarla" mücadele etmekten ibaret değil. Çocukların zihinlerini zehirleyen ve belirli gruplara karşı nefret tohumları eken tehlikeli bir harekettir. Bu konuda konuşmalıyız ve kamuoyunu bu hareketin oluşturduğu tehlike konusunda uyarmamız gerekiyor.


Onlara çocuklarımızı yok etmelerine izin vermemeliyiz!


ANTİ-KÜLTÇÜLER İÇİN MAHKEME TALEP EDİYORUZ!!!


Dikkatli olmalıyız ve tarihin tekrarlanmasına izin vermemeliyiz.



Lütfen bu makaleyi beğenerek, paylaşarak, yorum yazarak ve coşkulu alkışlarla destekleyin.


Böylece SİZ Dünyanın gerçeği öğrenmesine ve gerçekten demokratik bir dünyada yaşamasına katkıda bulunacaksınız!

#Antikült #propaganda #çocuklar #eğitim #özgürlük #demokrasi #ETKİ


Comments

Popular posts from this blog

Küresel anti kült: Ukrayna Trajedisi ve RACIRS'in Gizli Eli

Küresel Anti-Kült: Ukrayna Örneği. "Aziz" İoannis Chrysostomos'un Maskeli Gerçeği. Ukrayna Apologetik Merkezi (UAC)

Apalachee Lisesi, Çocuğumu Okula Göndermekten Korkuyorum! Okulda Katliam yaşanıyor! Bu Neden Oluyor?